Wsparcie IT

Wsparcie Symfonia

Wsparcie enova365

Z naszym wsparciem skutecznie możesz zarządzać firmą.

Profesjonalne wsparcie w bieżącej obsłudze oprogramowania

Jako Autoryzowany Partner Systemu Symfonia i enova365 oferujemy kompleksowe wsparcie w obsłudze oprogramowania. Dostosowujemy system do indywidualnych potrzeb firmy, zapewniając pełną opiekę – od prezentacji, przez wdrożenie rozwiązań, aż po opiekę powdrożeniową.

zakres wsparcia

Profesjonalne i bezpieczne wsparcie użytkowników w obsłudze systemu

Pomoc w obsłudze

Doradzamy w zakupie oprogramowania i sprzętu komputerowego. Świadczymy wsparcie techniczne w obsłudze systemu.

Szybki kontakt

Zgłaszanie zapytań i problemów różnymi ścieżkami: formularz zgłoszeniowy, telefon, adres e-mail kontaktowy do serwisu.

Wsparcie w rozwoju systemu

Bazując na standardowym oprogramowaniu rozwijamy dodatkowe funkcjonalności. Integrujemy systemy. Oferujemy rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb.

Umowa serwisowa

Po wdrożeniu systemu oferujemy zawarcie umowy serwisowej na stałe wsparcie techniczne

Aktualności

Dostęp do informacji o bieżących zmianach w systemie, organizowanych webinariach produktowych, szkoleniach.

Bezpieczne wsparcie

Zachowanie poufności powierzonych danych w trakcie udostępnienia przez klienta pulpitu zdalnego.

+6 500 Wdrożeń Oprogramowania

Poznaj nasze możliwości

Zarezerwuj bezpłatną prezentację i sprawdź, jak nasze
oprogramowanie może usprawnić Twój biznes.

faq

Najczęściej zadawane pytania

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych usług, wdrożeń oraz wsparcia technicznego.

Kontakt Kontakt
Czy mogę liczyć na wsparcie po zakupie programu ?

Tak. Po sprzedaży systemu w ramach świadczenia usług serwisowych oferujemy wsparcie techniczne.

Jak wygląda stała opieka po zakupie i wdrożeniu systemu?

Istnieje możliwość zawarcia umowy serwisowej. W ramach ustalonego ryczałtu umowa zapewnia określony czas reakcji na zgłoszenia, pakiet godzin do wykorzystania w m-cu, i inne korzyści .

Czy można skorzystać z usług szkolenia użytkowników ?

Tak. Bez względu na to gdzie był zakupiony program oferujemy usługi szkoleniowe z obsługi oprogramowania.

Jakie są formy wsparcia obsługi systemu?

Świadczymy usługi serwisowe: wizyty w siedzibie klienta, zalecane, gdy zlecenie wymaga zaawansowanego podejścia. W przypadku pilnych zadań – konsultacje zdalne i telefoniczne.

Czy w ramach zakupionego programu mam zapewnioną pomoc w obsłudze ?

Koszt zakupu programu gwarantuje dostęp do uaktualnień funkcjonalnych i prawnych. Realizacje aktualizacji zamawiane są jako dodatkowe usługi, podobnie jak zgłoszenia serwisowe.

Czy w razie potrzeby można rozbudować program o dodatkowe funkcjonalności?

Tak. Bazując na standardowym oprogramowaniu rozwijamy indywidualne funkcjonalności. Do wyszukania gotowych rozwiązań pomocne są dostępne wyszukiwarki: www.symfoniaplus.pl i www.enovaplus.pl.
W przypadku zaawansowanych wymagań przygotowujemy rozwiązania na indywidualne zamówienie.

Od 1997 roku na rynku

Niemal 30 lat doświadczenia w IT to gwarancja sprawdzonych rozwiązań i stabilnego partnerstwa.

Elastyczność w rozwoju

Gdy potrzeby klienta wykraczają poza standardowe oprogramowanie dostępne na rynku wychodzimy naprzeciw indywidualnym potrzebom firmy i rozwijamy system realizując projekty IT na zamówienie.

Wykwalifikowany zespół

Nasz zespół to eksperci z wieloletnim doświadczeniem w doradztwie przy wyborze systemu dla danej branży, wielkości firmy. Posiadamy ugruntowanie w kompleksowych wdrożeniach systemów ERP i opiece powdrożeniowej.

Łatwy dostęp do konsultacji

Nasi specjaliści są w gotowości do konsultacji i pomocy zdalnej w przypadku wystąpienia doraźnych potrzeb w obsłudze systemu i sprzętu.