Profesjonalne wsparcie w bieżącej obsłudze oprogramowania
Jako Autoryzowany Partner Systemu Symfonia i enova365 oferujemy kompleksowe wsparcie w obsłudze oprogramowania. Dostosowujemy system do indywidualnych potrzeb firmy, zapewniając pełną opiekę – od prezentacji, przez wdrożenie rozwiązań, aż po opiekę powdrożeniową.
zakres wsparcia
Profesjonalne i bezpieczne wsparcie użytkowników w obsłudze systemu
Doradzamy w zakupie oprogramowania i sprzętu komputerowego. Świadczymy wsparcie techniczne w obsłudze systemu.
Zgłaszanie zapytań i problemów różnymi ścieżkami: formularz zgłoszeniowy, telefon, adres e-mail kontaktowy do serwisu.
Bazując na standardowym oprogramowaniu rozwijamy dodatkowe funkcjonalności. Integrujemy systemy. Oferujemy rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb.
Po wdrożeniu systemu oferujemy zawarcie umowy serwisowej na stałe wsparcie techniczne
Dostęp do informacji o bieżących zmianach w systemie, organizowanych webinariach produktowych, szkoleniach.
Zachowanie poufności powierzonych danych w trakcie udostępnienia przez klienta pulpitu zdalnego.
+6 500 Wdrożeń Oprogramowania
Poznaj nasze możliwości
Zarezerwuj bezpłatną prezentację i sprawdź, jak nasze
oprogramowanie może usprawnić Twój biznes.
faq
Najczęściej zadawane pytania
Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych usług, wdrożeń oraz wsparcia technicznego.
Kontakt KontaktTak. Po sprzedaży systemu w ramach świadczenia usług serwisowych oferujemy wsparcie techniczne.
Istnieje możliwość zawarcia umowy serwisowej. W ramach ustalonego ryczałtu umowa zapewnia określony czas reakcji na zgłoszenia, pakiet godzin do wykorzystania w m-cu, i inne korzyści .
Tak. Bez względu na to gdzie był zakupiony program oferujemy usługi szkoleniowe z obsługi oprogramowania.
Świadczymy usługi serwisowe: wizyty w siedzibie klienta, zalecane, gdy zlecenie wymaga zaawansowanego podejścia. W przypadku pilnych zadań – konsultacje zdalne i telefoniczne.
Koszt zakupu programu gwarantuje dostęp do uaktualnień funkcjonalnych i prawnych. Realizacje aktualizacji zamawiane są jako dodatkowe usługi, podobnie jak zgłoszenia serwisowe.
Tak. Bazując na standardowym oprogramowaniu rozwijamy indywidualne funkcjonalności. Do wyszukania gotowych rozwiązań pomocne są dostępne wyszukiwarki: www.symfoniaplus.pl i www.enovaplus.pl.
W przypadku zaawansowanych wymagań przygotowujemy rozwiązania na indywidualne zamówienie.
Od 1997 roku na rynku
Niemal 30 lat doświadczenia w IT to gwarancja sprawdzonych rozwiązań i stabilnego partnerstwa.
Elastyczność w rozwoju
Gdy potrzeby klienta wykraczają poza standardowe oprogramowanie dostępne na rynku wychodzimy naprzeciw indywidualnym potrzebom firmy i rozwijamy system realizując projekty IT na zamówienie.
Wykwalifikowany zespół
Nasz zespół to eksperci z wieloletnim doświadczeniem w doradztwie przy wyborze systemu dla danej branży, wielkości firmy. Posiadamy ugruntowanie w kompleksowych wdrożeniach systemów ERP i opiece powdrożeniowej.
Łatwy dostęp do konsultacji
Nasi specjaliści są w gotowości do konsultacji i pomocy zdalnej w przypadku wystąpienia doraźnych potrzeb w obsłudze systemu i sprzętu.


