Indywidualne podejście na każdym etapie współpracy
Wdrożenie systemu informatycznego to proces wymagający precyzji, doświadczenia i zrozumienia specyfiki działalności klienta. Dlatego nasze usługi obejmują kompleksową analizę przedwdrożeniową, instalację, migrację danych oraz parametryzację systemu. Dzięki temu masz pewność, że rozwiązanie będzie w pełni funkcjonalne i gotowe wspierać kluczowe procesy w Twojej firmie. Dodatkowo organizujemy dedykowane szkolenia, które umożliwiają Twojemu zespołowi maksymalne wykorzystanie możliwości oprogramowania.
zakres wsparcia
Pełna obsługa od startu do końcowego szkolenia
Analiza przedwdrożeniowa
Dokładne zbadanie potrzeb biznesowych i specyfiki procesów w firmie, aby zaprojektować idealne rozwiązanie.
Profesjonalna instalacja
Przygotowanie środowiska roboczego, konfiguracja systemu i wprowadzenie podstawowych parametrów, które umożliwiają płynny start pracy.
Migracja danych
Bezpieczne przeniesienie kluczowych informacji, takich jak dane kontrahentów, pracowników czy bilanse zamknięcia z innych systemów.
Parametryzacja i dostosowanie do indywidualnych potrzeb
Podczas wdrożenia wspólnie z klientem dostosowujemy system do realizacji procesów zachodzących w firmie.
Szkolenia
Praktyczne i efektywne szkolenia, prowadzone na każdym etapie wdrożenia, aby Twoi pracownicy mogli w pełni korzystać z nowego systemu.
Cykliczne aktualizacje oferowanych systemów Symfonia i enovova365 pod kątem zmian funkcjonalnych i prawnych.
+6 500 Wdrożeń Oprogramowania
Poznaj nasze możliwości
Zarezerwuj bezpłatną prezentację i sprawdź, jak nasze
oprogramowanie może usprawnić Twój biznes.
faq
Najczęściej zadawane pytania
Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych usług, wdrożeń oraz wsparcia technicznego.
Kontakt KontaktW zakresie wsparcia IT oferowane są przez nas systemy: Symfonia i enova365
Dostosowujemy ofertę do wielkości i branży firmy. Gdy wymagania funkcjonalne sytemu wychodzą poza standardową ofertę proponujemy indywidualne rozwiązania.
Tak. Po sprzedaży systemu oferujemy usługi wsparcia technicznego w obsłudze oprogramowania.
Przed zakupem systemu proponujemy prezentację oprogramowania. Po określeniu potrzeb klienta przygotowujemy analizę przedwdrożeniową. W kolejnym kroku szacujemy koszty wdrożenia systemu. W przypadku instalacji i wdrożeń na mniejszą skalę koszty obsługi pozakupowej rozliczane są na podstawie obowiązującego cennika usług serwisowych.
Tak. Bez względu na to gdzie był zakupiony program oferujemy usługi szkoleniowe z obsługi oprogramowania.
Tak. Po zakończeniu wdrożenia istnieje możliwość zawarcia umowy serwisowej na wsparcie techniczne. W ramach ustalonego ryczałtu umowa zapewnia określony czas reakcji na zgłoszenia, pakiet godzin do wykorzystania w m-cu, dostęp do opiekuna umowy, systematyczny audyt środowiska IT i inne korzyści, wg indywidualnych uzgodnień.
Od 1997 roku na rynku
Niemal 30 lat doświadczenia w IT to gwarancja sprawdzonych rozwiązań i stabilnego partnerstwa.
Elastyczność w rozwoju
Gdy potrzeby klienta przekraczają poza standardowe oprogramowanie dostępne na rynku wychodzimy naprzeciw indywidualnym potrzebom firmy i rozwijamy system realizując projekty IT na zamówienie.
Wykwalifikowany zespół
Nasz zespół to eksperci z wieloletnim doświadczeniem w doradztwie przy wyborze systemu dla danej branży, wielkości firmy. Posiadamy ugruntowanie w kompleksowych wdrożeniach systemów ERP i opiece powdrożeniowej.
Łatwy dostęp do konsultacji
Nasi specjaliści są w gotowości do konsultacji i pomocy zdalnej w przypadku wystąpienia doraźnych potrzeb w obsłudze systemu i sprzętu.


