Utrzymanie optymalnego systemu
Utrzymanie i zapewnienie efektywności systemu informatycznego wymaga regularnych działań, które są kluczowe dla zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania oraz bezpieczeństwa.
zakres wsparcia
Kompleksowa opieka IT jako pewność stałego wsparcia i kontroli nad systemem informatycznym
Regularna aktualizacja oprogramowania umożliwiająca działanie systemu w najnowszych wersjach i konwersja danych zapewniająca zgodność z nowymi wersjami aplikacji.
Regularne monitorowanie poprawności przechowywanych danych, identyfikacja błędów oraz ich szybka naprawa, aby uniknąć utraty danych i zapewnić ich integralność.
Dostosowanie systemu do nowych wymagań biznesowych, technologicznych i zmieniających się regulacji prawnych.
Optymalizacja przestrzeni dyskowej poprzez regularne usuwanie niepotrzebnych danych oraz archiwizowanie starszych informacji, co wpływa na lepszą wydajność systemu.
Wizyta w siedzibie klienta – zalecana, gdy zadanie wymaga bardziej zaawansowanego podejścia, interakcji z personelem lub rozwiązywania problemów na miejscu. Konsultacje zdalne – idealne w przypadku pilnych zadań, które mogą być rozwiązane przez zdalny dostęp, eliminując dodatkowe koszty dojazdu i zapewniając szybką reakcję.
Indywidualna opieka gwarantuje stałe wsparcie, bieżącą obsługę i kontrolę nad systemem informatycznym. Indywidualna Umowa na Wsparcie – zapewnia ciągłą opiekę nad systemem informatycznym oraz szybki dostęp do pomocy technicznej. Optymalizacja systemu – działania w celu maksymalizacji wydajności i efektywności systemu, co prowadzi do szybszego zwrotu z inwestycji w technologie IT.
+6 500 Wdrożeń Oprogramowania
Poznaj nasze możliwości
Zarezerwuj bezpłatną prezentację i sprawdź, jak nasze
oprogramowanie może usprawnić Twój biznes.
faq
Najczęściej zadawane pytania
Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych usług, wdrożeń oraz wsparcia technicznego.
Kontakt KontaktTak. Po zakończeniu wdrożenia istnieje możliwość zawarcia umowy serwisowej na wsparcie techniczne. W ramach ustalonego ryczałtu umowa zapewnia określony czas reakcji na zgłoszenia, pakiet godzin do wykorzystania w m-cu, dostęp do opiekuna umowy, systematyczny audyt środowiska IT i inne korzyści, wg indywidualnych uzgodnień.
Potrzebę wsparcia serwisowego można zgłosić korzystając z formularza na górze strony i zakładki „kontakt”, lub tel. kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. : 17/8549995
Usługi informatyczne rozliczane są wg stawki godzinowej zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem usług serwisowych świadczonych przez naszą firmę.
Tak. Oprócz zakupu oprogramowania oferujemy zakup serwerów, komputerów. Świadczymy usługi instalacji sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.
Od 1997 roku na rynku
Niemal 30 lat doświadczenia w IT to gwarancja sprawdzonych rozwiązań i stabilnego partnerstwa.
Elastyczność w rozwoju
Gdy potrzeby klienta przekraczają poza standardowe oprogramowanie dostępne na rynku wychodzimy naprzeciw indywidualnym potrzebom firmy i rozwijamy system realizując projekty IT na zamówienie.
Wykwalifikowany zespół
Nasz zespół to eksperci z wieloletnim doświadczeniem w doradztwie przy wyborze systemu dla danej branży, wielkości firmy. Posiadamy ugruntowanie w kompleksowych wdrożeniach systemów ERP i opiece powdrożeniowej.
Łatwy dostęp do konsultacji
Nasi specjaliści są w gotowości do konsultacji i pomocy zdalnej w przypadku wystąpienia doraźnych potrzeb obsługą systemu i sprzętu.


