Wsparcie IT

Pomoc zdalna i wsparcie serwisowe

Świadczymy usługi konsultacji i pomocy zdalnej w obsłudze systemu

Jeśli chcesz skorzystać z pomocy zdalnej zadzwoń:

Jeśli rozmawiasz z konsultantem:

*Usługa płatna

Dostępna i wygodna pomoc i serwis

Nasi specjaliści są dostępni do szybkiej konsultacji oraz zdalnej obsługi systemów i sprzętu. Usługa ta jest idealna w przypadku pilnych zadań, które mogą zostać rozwiązane przez zdalny dostęp. Dzięki temu eliminujemy dodatkowe koszty związane z dojazdem i zapewniamy szybszą reakcję na zgłoszone problemy

zakres wsparcia

Jak zgłosić potrzebę serwisową?

Formularz zgłoszeniowy

Skorzystaj z formularza dostępnego na górze strony w zakładce „Kontakt”, aby szybko zgłosić problem.

Konsultacje telefoniczne

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 17 854 9995. Nasi specjaliści pomogą Ci i umówią się na dogodny termin zdalnej obsługi.

Zdalne połączenie TeamViewer

Po zgłoszeniu problemu nasi technicy mogą zdalnie połączyć się z Twoim systemem za pomocą programu TeamViewer, zapewniając szybką i skuteczną pomoc.

+6 500 Wdrożeń Oprogramowania

Poznaj nasze możliwości

Zarezerwuj bezpłatną prezentację i sprawdź jak nasze
oprogramowanie może usprawnić Twój biznes.

faq

Najczęściej zadawane pytania

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych usług, wdrożeń oraz wsparcia technicznego.

Kontakt Kontakt
Jak mogę zgłosić potrzebę wsparcia sewwisowego?

Poprzez: formularz zgłoszeniowy w zakładce „kontakt”.  Opisz krótko czego dotyczy zgłoszenie i pozostaw dane do kontaktu, telefonicznie: 17/9549995, – zdalnie – połączenie TeamViewer

Jak można otrzymać ofertę?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 17 854 9995, albo wyślij zapytanie przez formularz kontaktowy dostępny na górze strony, w zakładce „Kontakt”.

Jaki jest koszt połączenia zdalnego?

Koszty usług zdalnych rozliczane są godzinowo wg aktualnego cennika usług serwisowych udostępnianego przed realizacją usługi.

Czy mogę skorzystać z waszych usług wsparcia gdy program nie był zakupiony u was?

Tak. Można skorzystać z naszych konsultacji i wsparcia technicznego w takiej sytuacji.

Czy zachowana jest poufność danych w trakcie połączenia zdalnego?

Tak. Dane, do których konsultant ma dostęp w trakcie połączenia zdalnego nie są przesyłanie, kopiowane i udostępniane w inne miejsce. Zachowana jest poufność danych.

W jaki sposób zagwarantowane jest bezpieczeństwo w przypadku przesyłania bazy danych?

W sytuacjach przesyłania bazy danych do analizy stosujemy umowy o powierzeniu danych i zachowaniu ich poufności

Od 1997 roku na rynku

Niemal 30 lat doświadczenia w IT to gwarancja sprawdzonych rozwiązań i stabilnego partnerstwa.

Elastyczność w rozwoju

Gdy potrzeby klienta wykraczają poza standardowe oprogramowanie dostępne na rynku wychodzimy naprzeciw indywidualnym potrzebom firmy i rozwijamy system realizując projekty IT na zamówienie.

Wykwalifikowany zespół

Nasz zespół to eksperci z wieloletnim doświadczeniem w doradztwie przy wyborze systemu dla danej branży, wielkości firmy. Posiadamy ugruntowania w kompleksowych wdrożeniach systemów ERP i opiece powdrożeniowej.

Łatwy dostęp do konsultacji

Nasi specjaliści są w gotowości do konsultacji i pomocy zdalnej w przypadku wystąpienia doraźnych potrzeb w obsłudze systemu i sprzętu.