Wsparcie IT. Najczęstsze obawy przy wyborze dostawcy IT
Usystematyzowane wdrożenie, szkolenia i stała obsługa IT, to gwarancja poczucia bezpieczeństwa, ograniczenia zasobów i optymalizacji…
Optymalizacja kosztów z kompleksową opieką IT?
Krok po kroku jak to osiągnąć
Usystematyzowane wdrożenie, szkolenia i stała obsługa IT, to gwarancja poczucia bezpieczeństwa, ograniczenia zasobów i optymalizacji kosztów w firmie. W osiągnięciu tego na każdym etapie niezbędne są:
Usługi wsparcia przed i posprzedażowego
- analiza przedwdrożeniowa pomaga w rozpoznaniu wszystkich kluczowych potrzeb klienta związanych ze specyfiką prowadzonego biznesu
- prezentacja systemu – dwukierunkowy przepływ informacji. Daje rzetelną podstawę do zebrania ważnych aspektów wymaganych do zaplanowania przyszłego wdrożenia.
- doradztwo w zakupie sprzętu komputerowego
- weryfikacja środowiska roboczego i instalacja zakupionego systemu
- wdrożenie systemu w tym: parametryzacja funkcjonalności
- szkolenie użytkowników
Serwis i opieka IT
Utrzymanie optymalnego systemu wymaga wykonywania bieżących zadań takich jak:
- instalacja aktualnych wersji i konwersja dany
- bieżąca diagnostyka poprawności danych
- konfiguracja pod kątem nowych potrzeb i zmian przepisów
- zmniejszanie rozmiaru i archiwizacja baz danych
- audyt infrastruktury IT
- tworzenie kopii bazy danych
Opieka Serwisowa
Indywidualna Umowa na Wsparcie zapewnia stałą kontrolę nad systemem oraz bieżącą pomoc według indywidualnie ustalonego zakresu potrzeb. Działania w ramach umowy zapewniają optymalne wykorzystanie systemu, co wpływa na szybszy zwrot kosztów inwestycji.
Zobacz także
+6 500 Wdrożeń Oprogramowania
Poznaj nasze możliwości
Zarezerwuj bezpłatną prezentację i sprawdź, jak nasze oprogramowanie może usprawnić Twój biznes.


