enova365 Zarządzanie projektami
enova365 Projekty
służy do planowania i kontroli realizacji budżetów projektów.
Zawiera w sobie funkcje związane z budżetowaniem projektów:
• tworzenie budżetu dla projektu,
• planowanie kwot kosztów i przychodów,
• kwalifikacja kosztów (możliwość opisywania dokumentów za pomocą Opisu kontrolingowego),
• wprowadzanie korekt,
• kontrolę kwot zrealizowanych przypisywanie dokumentów do projektów (co wpływa na stopień realizacji budżetu projektu),
• tworzenie schematów podziałowych dla dokumentów, które umożliwiają automatyzację procesu przypisywania dokumentów do projektów; oraz pełną funkcjonalność modułu enova CRM, który umożliwia:
• ewidencjonowanie wszelkich kontaktów z kontrahentami,
• podpinanie załączników do zrealizowanych zdarzeń i planowanych zadań,
• łączenie zdarzeń oraz zadań dotyczących np. jednego kontrahenta w projekty,
• łączenie kilku projektów w kampanie.
Budżet może być planowany:
• w ujęciu wyłącznie wartościowym (kwota kosztów i przychodów)
• w ujęciu ilościowo-wartościowym (dodatkowe planowanie np. zapotrzebowania na materiały)
• lub w modelu mieszanym – część pozycji będzie miała planowane wyłącznie wartości, a część wartości i ilości.
Kompleksowa obsługa w zakresie planowania oraz realizacji projektu za pośrednictwem jednego narzędzia. Automatyzacja procesu przypisywania dokumentów do projektów. Kontrola realizacji budżetów projektów. Możliwość przypisywania i śledzenia planów oraz ich realizacji w okresie, na etap lub narastająco. Zmniejszenie pracochłonności obsługi projektu poprzez wyeliminowanie ewentualnych błędów. Pełna informacja analityczna.
Moduł jest dedykowany dla podmiotów, które działają w oparciu o realizację konkretnych projektów lub są zobowiązane do kontroli przebiegu projektów realizowanych w ramach uzyskanego dofinansowania.