Symfonia

Rozwiązania Mobilne

 

Obsługuj klientów i zarządzaj magazynem z dowolnego miejsca – łatwo i wygodnie
na urządzeniach mobilnych.

Symfonia Mobilne Rozwiązania to:

 

  • Automatyzacja najważniejszych procesów
  • Dostęp do danych w czasie rzeczywistym
  • Minimalizacja popełnianych błędów
  • Sprawniejsza obsługa klientów
  • Oszczędność kosztów i czasu
  • Integracja z programami Symfonia
  • Wygoda korzystania na urządzeniach mobilnych

Zalety

Dlaczego warto wybrać Symfonia Rozwiązania Mobilne?

Mobilność

Obsługuj klientów i magazyn z dowolnego miejsca.

Szybkość

Składaj zamówienia, sprawdzaj stany magazynowe i wystawiaj faktury w czasie rzeczywistym.

Efektywność

Zarządzaj danymi kontrahentów, historią ich zamówień, przeglądaj katalogi produktów i monitoruj stany magazynowe.

Skuteczne kierowanie zespołem

Monitoruj wyniki handlowców i planuj ich trasy sprzedażowe.

Integracja z innymi modułami Symfonii

Współpraca z innymi modułami Symfonii zapewnia spójny przepływ danych.

Budowanie dobrych relacji z klientem

Szybki dostęp do historii, zamówień, zakupów, rabatów i płatności pozwala na personalizację ofert klientów.

funkcjonalności

Praca z Rozwiązaniami Mobilnymi Symfonii

Składanie zamówień poza biurem

Szybka i łatwa możliwość składania zamówień bezpośrednio w aplikacji.

Generowanie dokumentów sprzedaży

Wystawianie dokumentów handlowych takich jak faktury czy paragony, bezpośrednio z aplikacji.

Integracja z programami Symfonia

Płynny przepływ danych między programami Symfonia

Zarządzanie danymi klientów

Łatwy dostęp do danych klienta, historii zamówień, płatności, udzielonych rabatów.

Śledzenie stanów magazynowych

Dostęp do stanów magazynowych w czasie rzeczywistym.

Obsługa kodów QR i kreskowych

Bezbłędna i szybka identyfikacja produktów.

Raporty i analiza danych

Szybkie generowanie raportów.

Kontrola stanów magazynowych

Wgląd i weryfikacja poziomu zapasów magazynowych.

 

Mobilny Magazyn

 

Symfonia Mobilny Magazyn to aplikacja, która wspomaga inwentaryzację i zarządzanie magazynem. Ułatwia sprawdzanie stanów magazynowych, skanowanie kodów kreskowych i upraszcza pracę w magazynie. Połączenie z innymi modułami,  umożliwia  zawsze aktualne dane, co wspomaga logistykę, przyspiesza realizację zamówień i zmniejsza ryzyko błędów.

Mobilny Handel

 

Symfonia Mobilny Handel wspomaga wszystkie operacje związane z prowadzeniem sprzedaży poza biurem. Można wygodnie składać zamówienia, wystawiać faktury, wprowadzać dane kontrahentów, kontrolować stany magazynowe i płatności. Dzięki Symfonia Mobilny Handel firmy mogą sprawniej zarządzać procesami handlowymi oraz zwiększyć wyniki sprzedaż dostosowując się do współczesnych potrzeb rynku.

I wiele więcej

Symfonia Symfonia

+6 500 Wdrożeń Oprogramowania

Poznaj nasze możliwości

Zarezerwuj bezpłatną prezentację i sprawdź, jak nasze
oprogramowanie może usprawnić Twój biznes.

faq

Najczęściej zadawane pytania

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych usług, wdrożeń oraz wsparcia technicznego.

Kontakt Kontakt
Co to jest Symfonia Mobilny Handel?

Symfonia Mobilny Handel to aplikacja mobilna wspierająca wszystkie operacje związane z prowadzeniem sprzedaży poza biurem. Umożliwia składanie zamówień, wystawianie faktur lub paragonów oraz przeglądanie historii kontrahentów.

Na jakich urządzeniach działa Symfonia Mobilny Handel?

Symfonia Mobilny Handel działa na urządzeniach mobilnych z systemem Android, takie jak smartfony, tablety i kolektory danych.

Czy można sprawdzać stany magazynowe w aplikacji Symfonia Mobilny Handel?

Tak. Dzięki aplikacji można na bieżąco monitorować dostępność towarów w różnych magazynach.

Czy aplikacja Symfonia mobilny Handel integruje się z innymi programami Symfonia?

Tak. Aplikacja jest w zintegrowana z modułem Symfonia Handel, pozwala to na płynną wymianę danych między programami

Czy aplikacji Symfonia Mobilny Handel można udzielać rabatów ?

Tak. Symfonia Mobilny Handel daje możliwość udzielania indywidualnych rabatów, zniżek oraz promocji, które są dostępne w programie handlowym.

Co to jest Symfonia Mobilny Magazyn?

Symfonia Mobilny Magazyn to aplikacja mobilna wspierająca zarządzanie magazynem. Pozwala na m.in. przyjmowanie i wydawanie towarów, skanowanie kodów kreskowych czy inwentaryzację.

Czy Symfonia Mobilny Magazyn działa bez dostępu do Internetu?

Tak. Aplikacja umożliwia pracę w trybie offline, czyli bez dostępu do Internetu. Po połączeniu z Internetem dane są automatycznie synchronizowane z systemem Symfonia.

Od 1997 roku na rynku

Niemal 30 lat doświadczenia w IT to gwarancja sprawdzonych rozwiązań i stabilnego partnerstwa.

Elastyczność w rozwoju

Gdy potrzeby klienta przekraczają poza standardowe oprogramowanie dostępne na rynku wychodzimy naprzeciw indywidualnym potrzebom firmy i rozwijamy system realizując projekty IT na zamówienie.

Wykwalifikowany zespół

Nasz zespół to eksperci z wieloletnim doświadczeniem w doradztwie przy wyborze systemu dla danej branży, wielkości firmy. Ugruntowanie w kompleksowych wdrożeniach systemów ERP i opiece powdrożeniowej.

Łatwy dostęp do konsultacji

Nasi specjaliści są w gotowości do konsultacji i pomocy zdalnej w przypadku wystąpienia doraźnych potrzeb obsługą systemu i sprzętu.