Symfonia B2B – szybsza sprzedaż, sprawna obsługa klientów.

 

Platforma B2B to narzędzie, które wspiera Twoją firmę w optymalizacji procesów sprzedaży i obsługi klientów.

Dzięki temu rozwiązaniu zyskasz szybszą realizację zamówień, łatwiejszy dostęp do zawsze aktualnej oferty oraz lepszą komunikację z kontrahentami, co przełoży się na wyższą efektywność i większą satysfakcję Twoich klientów.

Platforma Symfonia B2B to zaawansowane i nowoczesne rozwiązanie dla firm, które prowadzą sprzedaż w modelu Business to Business (B2B). Platforma B2B umożliwia automatyzację procesów handlowych i sprawne zarządzanie siecią sprzedaży w relacjach między firmami.

Dzięki integracji z programem Symfonia Handel platforma B2B  zapewnia efektywne zarządzanie sprzedażą, obsługą zamówień, a także automatyzację wielu procesów związanych z wymianą danych i dokumentów.

Zalety

Dlaczego warto wybrać Platformę Symfonia B2B?

Zwiększenie satysfakcji klientów

Dzięki personalizacji ofert i cenników Twoi klienci otrzymują bardziej dopasowaną ofertę, co zwiększa ich zadowolenie i lojalność wobec firmy.

Redukcja kosztów

Zmniejsz wydatki związane z ręcznym przetwarzaniem danych, zatrudnianiem dodatkowych pracowników czy popełnianiem błędów w obiegu dokumentów, co wpłynie to na rentowność Twojej firmy.

Krótszy czas realizacji zamówień

Dzięki natychmiastowym operacjom aktualizacje odbywają się automatycznie, co przyspiesza realizację zamówień.

Wzrost sprzedaży

Twoi klienci mogą łatwiej i szybciej dokonywać zakupów dzięki szybkiemu przetwarzaniu zamówień, co prowadzi do wzrostu sprzedaży.

Zgodność z regulacjami i normami prawnymi

Platforma B2B zapewnia Ci zgodność z przepisami dotyczącymi obiegu dokumentów elektronicznych.

Redukcja błędów

Zautomatyzowanie procesów minimalizuje ryzyko błędów popełnianych podczas ręcznego wprowadzania danych.

funkcjonalności

Praca z Platformą Symfonia B2B

Integracja z programem Symfonia Handel

Pełna integracja z Programem Symfonia Handel, co pozwala na synchronizację danych dotyczących produktów, zamówień, cenników i stanów magazynowych.

Lista produktów i szczegółowe dane

Pełna informacja o produktach dostępnych w ofercie, w tym szczegółowe opisy, zdjęcia, ceny i specyfikacje.

Zarządzanie zamówieniami

Zarządzanie zamówieniami zarówno po stronie firmy, jak i klientów. Użytkownicy mogą składać zamówienia, śledzić ich status oraz modyfikować szczegóły w trakcie procesu realizacji.

Dostęp do dokumentów sprzedaży

Klienci mogą uzyskać dostęp do wszystkich dokumentów związanych z ich zamówieniami, takich jak faktury, potwierdzenia zamówień czy dowody wysyłki.

Personalizacja oferty i cenników

Platforma B2B umożliwia personalizację ofert handlowych oraz cenników dla każdego klienta z osobna. Dzięki tej funkcji można dostosować ceny, rabaty, promocje i oferty specjalne do indywidualnych potrzeb.

Zarządzanie płatnościami

Zarządzanie płatnościami, zarówno pod kątem ich śledzenia, jak i obsługi różnych form płatności.

Śledzenie statusu zamówień i przesyłek

Możliwość śledzenia statusu swoich zamówień oraz przesyłek, co pozwala na kontrolę nad procesem realizacji zamówienia.

Raporty i analizy sprzedaży

Podgląd historii zamówień oraz danych handlowych.

I wiele więcej

Symfonia Symfonia

+6 500 Wdrożeń Oprogramowania

Poznaj nasze możliwości

Zarezerwuj bezpłatną prezentację i sprawdź, jak nasze
oprogramowanie może usprawnić Twój biznes.

faq

Najczęściej zadawane pytania

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych usług, wdrożeń oraz wsparcia technicznego.

Kontakt Kontakt
Jakie dokumenty mogę wystawiać w systemie Symfonia B2B?

Platforma Symfonia B2B umożliwia wystawianie różnych dokumentów, w tym: faktur VAT, faktur korygujących, zamówień, proform, umów B2B, potwierdzeń dostaw itp.

Czy mogę zautomatyzować proces wysyłania faktur w platformie Symfonia B2B?

Tak. Symfonia B2B umożliwia automatyczne generowanie i wysyłanie faktur do kontrahentów. Program pozwala na ustawienie reguł i harmonogramów, dzięki którym faktury będą wysyłane automatycznie.

Od 1997 roku na rynku

Niemal 30 lat doświadczenia w IT to gwarancja sprawdzonych rozwiązań i stabilnego partnerstwa.

Elastyczność w rozwoju

Gdy potrzeby klienta przekraczają poza standardowe oprogramowanie dostępne na rynku wychodzimy naprzeciw indywidualnym potrzebom firmy i rozwijamy system realizując projekty IT na zamówienie.

Wykwalifikowany zespół

Nasz zespół to eksperci z wieloletnim doświadczeniem w doradztwie przy wyborze systemu dla danej branży, wielkości firmy. Ugruntowanie w kompleksowych wdrożeniach systemów ERP i opiece powdrożeniowej.

Łatwy dostęp do konsultacji

Nasi specjaliści są w gotowości do konsultacji i pomocy zdalnej w przypadku wystąpienia doraźnych potrzeb obsługą systemu i sprzętu.