Symfonia Handel umożliwia Ci łatwe zarządzanie sklepem i magazynem w jednym miejscu.

 

Symfonia Handel pomoże skutecznie zarządzać sprzedażą w Twojej firmie. Oprogramowanie Symfonia Handel umożliwi Ci wystawianie faktur zakupowych i sprzedażowych, a także dokumentów kasowych i magazynowych. W programie Symfonia Handel obsłużysz zarówno transakcje gotówkowe, jak i bezgotówkowe.

 

Symfonia Handel to:

 

  • Zarządzanie sprzedażą i zakupami
  • Integracja z systemem księgowym
  • Kontrola nad magazynem
  • Optymalizacja procesów sprzedaży
  • Elastyczność i dostosowanie do potrzeb firmy
  • Wsparcie sprzedaży online i integracja z e-commerce
  • Bezpieczeństwo danych

Zalety

Dlaczego warto wybrać Symfonia
 Handel?

Kompleksowe zarządzanie procesami handlowymi

Obsługuj wszystkie kluczowe działania związane z handlem.

Automatyzacja procesu sprzedaży i zakupów

Generuj faktury, dokumenty magazynowe oraz raporty i zestawienia w prosty i ławy sposób.

Redukcja pracochłonności poszczególnych operacji

Zyskaj czas, który poświęcasz na ręczne wprowadzanie danych.

Optymalizacja kosztów zarządzania gospodarką towarową

Zarządzaj zapasami, monitoruj rotację towarów oraz optymalizuj koszty zakupów, magazynowania oraz dystrybucji.

Monitorowanie stanu rozrachunków z kontrahentami

Śledź na bieżąco należności i zobowiązania wobec kontrahentów.

Obsługa transakcji na rynkach zagranicznych

Obsługuj transakcje w różnych walutach zgodnych z lokalnymi przepisami.

funkcjonalności

Praca z systemem
 Symfonia Handel

Prowadzenie sprzedaży oraz zakupów towarów i usług

Obsługa wszystkich procesów związanych ze sprzedażą, zakupami i realizacją zamówień.

Prowadzenie magazynu

Kontrola stanów magazynowych oraz  obsługa dokumentów magazynowych.

Rejestracja kontaktów z kontrahentami

Przechowywanie pełnych danych kontaktowych dostawców i klientów.

Rejestracja ofert dla klientów

Tworzenie profesjonalnych ofert dla klientów.

Tworzenie zamówień klientów w oparciu o złożone oferty

Automatycznie przekształcanie zaakceptowanych ofert w zamówienia.

Rejestracja danych towarów

Automatyczne wprowadzanie danych towarów: nazw, numerów katalogowych oraz innych ważnych informacji.

Rozrachunki z kontrahentami

Monitorowanie należności i zobowiązań wobec kontrahentów.

Automatyczne generowanie poleceń przelewu

Automatyczne tworzenie i wysyłanie poleceń przelewu dla kontrahentów.

I wiele więcej

Symfonia Symfonia

System Symfonia Handel dostępny jest w 3 wersjach:

Ekonomiczny

Dedykowany małym i średnim przedsiębiorstwom, które potrzebują narzędzi do efektywnego i ekonomicznego zarządzania swoimi procesami biznesowymi. Przeznaczony dla firm z kartoteką do 1000 towarów.

Uniwersalny

Dedykowany małym i średnim przedsiębiorstwom z rozbudowaną gospodarką magazynową. Przeznaczony do obsługi szerokiego zakresu procesów związanych z handlem, sprzedażą i magazynowaniem, również przy zróżnicowanym asortymencie.

Profesjonalny

Dedykowany przedsiębiorstwom o skomplikowanych procesach biznesowych. Zawiera zaawansowane funkcje w zakresie sprzedaży, zakupów, magazynowania, analizy danych oraz integracji z innymi systemami, dzięki czemu zapewnia szerokie dostosowanie do specyfiki danej branży.

+6 500 Wdrożeń Oprogramowania

Poznaj nasze możliwości

Zarezerwuj bezpłatną prezentację i sprawdź, jak nasze
oprogramowanie może usprawnić Twój biznes.

faq

Najczęściej zadawane pytania

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych usług, wdrożeń oraz wsparcia technicznego.

Kontakt Kontakt
Czy Symfonia Handel integruje się z programami Symfonii?

Tak. System Symfonia Handel integruje się z innymi modułami Symfonia. Współpracują one ze sobą, umożliwiając szybką wymianę danych i procesów w firmie.

Jakie metody płatności obsługuje System Symfonia Handel?

Symfonia Handel obsługuje różnorodne metody płatności: gotówkowe, kartą płatniczą, przelewem, czekiem oraz BLIK-iem w złotówkach lub walutach obcych.

Czy Symfonia Handel pozwala na wystawianie faktur w walutach obcych?

Tak. Symfonia Handel pozwala na wystawianie faktur w walutach obcych. Faktura w walucie obcej wystawiana jest w przypadku transakcji międzynarodowych lub w walutach obcych (np. w euro, dolarach).

Czy możliwe jest tworzenie raportów lub zestawień dostosowanych do specyficznych potrzeb firmy?

Tak. Symfonia Handel umożliwia tworzenie zestawień i raportów dostosowanych do specyficznych potrzeb firmy dzięki wbudowanemu edytorowi raportów, filtrom, grupowaniu danych, a także integracji z narzędziami BI. Można łatwo generować zestawienia z różnych obszarów działalności, takich jak sprzedaż, magazyn, płatności.

Jak licencjonowany jest program Symfonia Handel i Magazyn?

Program Symfonia Handel licencjonowany jest w subskrypcji, która odnawia się automatycznie co 12 miesięcy. Koszt odnowienia subskrypcji uzależniony jest od bieżącego cennika.

Czy Symfonia Handel jest dostosowana do polskich przepisów prawnych?

Tak, Symfonia Handel jest zgodna z polskimi przepisami podatkowymi, umożliwia wystawianie dokumentów zgodnych z wymaganiami prawa.

Od 1997 roku na rynku

Niemal 30 lat doświadczenia w IT to gwarancja sprawdzonych rozwiązań i stabilnego partnerstwa.

Elastyczność w rozwoju

Gdy potrzeby klienta przekraczają poza standardowe oprogramowanie dostępne na rynku wychodzimy naprzeciw indywidualnym potrzebom firmy i rozwijamy system realizując projekty IT na zamówienie.

Wykwalifikowany zespół

Nasz zespół to eksperci z wieloletnim doświadczeniem w doradztwie przy wyborze systemu dla danej branży, wielkości firmy. Ugruntowanie w kompleksowych wdrożeniach systemów ERP i opiece powdrożeniowej.

Łatwy dostęp do konsultacji

Nasi specjaliści są w gotowości do konsultacji i pomocy zdalnej w przypadku wystąpienia doraźnych potrzeb obsługą systemu i sprzętu.