enova365

Sprzedaż Handel i Magazyn

enova365 Handel – sprawna obsługa sprzedaży i magazynu w jednym miejscu.

 

Moduły enova365 Sprzedaż Handel i Magazyn to innowacyjne oprogramowanie ERP, które wspiera Twoją firmę w efektywnym prowadzeniu działalności handlowej, umożliwiając pełne zarządzanie sprzedażą, zakupami, magazynowaniem i relacjami z kontrahentami. System integruje się z innymi kluczowymi modułami, co czyni je jeszcze bardziej funkcjonalnym i dostosowanym do Twoich potrzeb.

Zalety

Dlaczego warto wybrać enova365 Sprzedaż Handel i Magazyn?

Optymalizacja procesów

Zaoszczędź czas i zredukuj błędy dzięki automatyzacji procesów sprzedaży, zakupu i magazynowania w firmie.

Lepsze zarządzanie zapasami

Śledź stany magazynowe, co pozwoli Ci na lepsze zarządzanie zapasami i minimalizację ryzyka braku towaru.

Integracja z innymi procesami firmy

Integracja z innymi modułami enova365 zapewni Ci spójność danych i ułatwi zarządzanie firmą.

Skrócenie czasu obsługi klientów

Procesy sprzedaży w Twojej firmie staną się bardziej efektywne dzięki szybszemu wystawianiu faktur, zamówień i integracji z systemami e-commerce.

Bezpieczeństwo i zgodność z przepisami

System jest stale aktualizowany, co zapewnia zgodność z polskimi przepisami.

Dostęp na różnych urządzeniach 

Korzystaj z programu z dowolnego miejsca i urządzenia z dostępem do Internetu.

 

funkcjonalności

Praca z systemem enova365 Sprzedaż Handel i Magazyn

Zarządzanie sprzedażą

Tworzenie i obsługa dokumentów sprzedaży, zarządzanie rabatami i warunkami sprzedaży.

Zarządzanie zakupami

Zarządzanie zamówieniami zakupów, analiza cen dostawców.

Zarządzanie kontrahentami

Przechowywanie danych o kontrahentach, monitorowanie terminów płatności i rozrachunki.

Płatności i rozrachunki

Integracja z systemami  płatności, zarządzanie płatnościami.

Magazynowanie

Zarządzanie stanami magazynowymi, generowanie dokumentów magazynowych, zarządzanie rotacją towarów.

Raportowanie i analizy

Tworzenie raportów sprzedaży i zakupów, zapasów i rotacji towarów.

Obsługa różnych walut

Wielowalutowość oraz automatyczne przeliczenie walut.

Moduł enova365 Handel i Magazyn to rozwiązanie wspierające obsługę sprzedaży oraz gospodarki magazynowej. Dzięki szerokiej funkcjonalności doskonale dopasowuje się do indywidualnych potrzeb każdej firmy.

Handel i Magazyn to:

 

  • Pełna obsługa procesów handlowych
  • Obsługa magazynu
  • Automatyczne generowanie dokumentów
  • Zarządzanie płatnościami
  • Integracja z innymi modułami
  • Dostęp online

Moduł enova365  Faktura to proste rozwiązanie zaprojektowane do wsparcia małych i średnich firm. Przeznaczony jest do obsługi procesów związanych z fakturowaniem, sprzedażą i dokumentowaniem transakcji handlowych.

Faktura to:

 

  • Tworzenie faktur
  • Obsługa wielu walut
  • Zarządzanie płatnościami
  • Integracja z modułem magazynowym
  • Automatyczne numerowanie faktur
  • Ewidencjonowanie rabatów i promocji

Moduł enova365 Przedstawiciel Handlowy to specjalistyczne narzędzie, które zostało zaprojektowane z myślą o przedstawicielach działów sprzedaży. Jego celem jest ułatwienie pracy handlowców, którzy na co dzień mają kontakt z klientami i potrzebują szybkiego dostępu do informacji, które pozwalają im efektywnie zarządzać procesem sprzedaży.

Przedstawiciel Handlowy to:

 

  • Szybki dostęp do bazy klientów
  • Zarządzanie ofertami i zamówieniami
  • Mobilność i dostęp z dowolnego miejsca
  • Zarządzanie zadaniami i wizytami
  • Raporty i analizy sprzedaży
  • Integracja z innymi systemami

Moduł enova365 Pulpit kontrahenta to platforma online, która stanowi rozwiązanie typu B2B i jest skierowana do kontrahentów, czyli zarówno do odbiorców, jak i dostawców. Celem tego narzędzia jest automatyzacja procesów związanych z zamówieniami, ich obsługą oraz obiegiem dokumentów.

Pulpit Kontrahenta to:

 

  • Samodzielne wystawianie dokumentów
  • Składanie zamówień online
  • Dostęp do pełnej dokumentacji i rozrachunków
  • Możliwość zarządzania towarami i promocjami
  • Edycja danych kontaktowych
  • Integracja z innymi systemami
  • Dostęp do indywidualnych warunków handlowych

Moduł enova365 CRM to zaawansowane narzędzie, które wspiera firmy w zarządzaniu relacjami z klientami oraz w rozbudowie potencjału sprzedaży. Dzięki jego funkcjom przedsiębiorstwa mogą skutecznie prowadzić działania sprzedażowe zwiększając efektywność oraz poprawiając jakość obsługi klienta. W połączeniu z dodatkowymi modułami Serwis i Wypożyczalnia tworzy kompleksowe rozwiązanie, które pozwala na pełną obsługę usług związanych z serwisowaniem urządzeń i maszyn oraz ich wypożyczaniem.

CRM to:

 

  • Zarządzanie bazą klientów
  • Automatyzacja procesów sprzedaży
  • Śledzenie interakcji z klientem
  • Analiza i raportowanie sprzedaży
  • Współpraca zespołowa i komunikacja
  • Lepsze prognozowanie i planowanie sprzedaży

Moduł enova365 Workflow to zaawansowane narzędzie do automatyzacji i zarządzania procesami biznesowymi w firmie, które umożliwia płynne i efektywne zarządzanie obiegiem dokumentów oraz zadaniami. Dzięki temu narzędziu, przedsiębiorstwa mogą zoptymalizować swoje operacje, przyspieszyć procesy decyzyjne, zautomatyzować rutynowe czynności oraz zwiększyć efektywność działań we wszystkich działach firmy.

Workflow to:

 

  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Porządkowanie grup zadań
  • Przepływ dokumentów pomiędzy działami
  • Szybki wgląd do źródłowych dokumentów
  • Kontrola terminów realizacji zadań
  • Minimalizacja ryzyka błędów
  • Raportowanie i analiza wydajności

System enova365 Sprzedaż Handel i Magazyn dostępny jest w 3 wersjach:

Srebrna

Dedykowana małym i średnim przedsiębiorstwom, które potrzebują zaawansowanego, a zarazem prostego w obsłudze oprogramowania do zarządzania procesami handlowymi i magazynowymi w firmie.

Złota

Dedykowana średnim i dużym firmom, które potrzebują pełnej funkcjonalności w zakresie procesów handlowych i magazynowych. Wersja złota zapewnia jeszcze większą automatyzację procesów oraz zaawansowane narzędzia raportowania i analizy.

Platynowa

Dedykowana dużym firmom i organizacjom, które potrzebują pełnej automatyzacji, integracji oraz narzędzi do zarządzania skomplikowanymi procesami handlowymi i magazynowymi. Wersja platynowa oferuje szereg zaawansowanych funkcji, które pomagają w efektywnym zarządzaniu działalnością biznesową i zapewniają pełną kontrolę nad procesami.

+6 500 Wdrożeń Oprogramowania

Poznaj nasze możliwości

Zarezerwuj bezpłatną prezentację i sprawdź, jak nasze
oprogramowanie może usprawnić Twój biznes.

faq

Najczęściej zadawane pytania

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych usług, wdrożeń oraz wsparcia technicznego.

Kontakt Kontakt
Czy enova365 Handel obsługuje różne metody płatności?

Tak. Program enova365 Handel umożliwia obsługę różnych metod płatności, w tym gotówki, przelewu, karty płatniczej czy BLIKa. System pozwala na ustawienie domyślnej metody płatności dla nowych kontrahentów.

Czy enova365 Handel wspiera sprzedaż w różnych walutach?

Tak. Program enova365 Handel pozwala na sprzedaż w różnych walutach. Program automatycznie przelicza kursy walutowe i wystawia faktury w wybranej walucie, z automatycznym przeliczeniem na walutę rozrachunkową firmy.

Czy enova365 Handel wspiera integrację z platformami e-commerce?

Tak. Program enova365 Handel pozwala na integrację z platformami e-commerce, co umożliwia synchronizację stanów magazynowych i zamówień systemami sprzedaży internetowej.

Czy enova365 Faktura obsługuje integrację z systemem księgowym?

Tak. Program  enova365 Faktura jest zintegrowane z modułem enova365 Księgowość, co umożliwia automatyczne przesyłanie danych z faktur do systemu księgowego. Pozwala to na oszczędzić czas na ręczne wprowadzanie danych.

Czy mogę automatycznie generować faktury cykliczne?

Tak. Program enova365 Faktura umożliwia tworzenie faktur cyklicznych, które mogą być automatycznie generowane w określonych okresach (np. co miesiąc). Umożliwia to zarządzanie subskrypcjami i regularnymi płatnościami.

Od 1997 roku na rynku

Niemal 30 lat doświadczenia w IT to gwarancja sprawdzonych rozwiązań i stabilnego partnerstwa.

Elastyczność w rozwoju

Gdy potrzeby klienta przekraczają poza standardowe oprogramowanie dostępne na rynku wychodzimy naprzeciw indywidualnym potrzebom firmy i rozwijamy system realizując projekty IT na zamówienie.

Wykwalifikowany zespół

Nasz zespół to eksperci z wieloletnim doświadczeniem w doradztwie przy wyborze systemu dla danej branży, wielkości firmy. Ugruntowanie w kompleksowych wdrożeniach systemów ERP i opiece powdrożeniowej.

Łatwy dostęp do konsultacji

Nasi specjaliści są w gotowości do konsultacji i pomocy zdalnej w przypadku wystąpienia doraźnych potrzeb obsługą systemu i sprzętu.