HMF – Obsługa reklamacji

Gotowiec
Cena na SymfoniaPlus.pl
Grupa Handlowe
Branża Ogólne
Program Sage Symfonia ERP
Linia Handel
HMF – Obsługa reklamacji

Zadaniem raportu jest automatyczne utworzenie odpowiednich dokumentów i rozliczenie dokumentu przyjęcia reklamacyjnego, które  może odbywać sie na trzy sposoby:
Towar sprawny wydanie bezpośrednio z magazynu reklamacyjnego z powrotem na klienta.
Towar w części sprawny wydawany na klienta, możliwość dobrania z magazynu głównego/oddziału towaru i w celu eliminacji usterki.
Towar uszkodzony – wydanie sprawnego towaru z magazynu głównego na danym magazynie/oddziale.

 

Opcjonalnie użytkownik będzie zobowiązany do umieszczenia w opisie dokumentu następujących danych:

Zastosowane w tym przypadku dodatkowe okno dialogowe pojawiające się po wybraniu przez użytkownika przycisku Wystaw – pozwala uzyskać zawsze identyczny format wprowadzenia danych (wymagane do poprawnego działania raportu do wyszukiwania – opis w dodatkowej funkcjonalności raportu)
– nr seryjny,
– nr błędu,

 

Dodatkowa funkcjonalność raportu:

 

„Wyszukiwanie po nr seryjnym, nr błędu (w obrębie dokumentów reklamacyjnych)”:

Raport uruchamiany z kartoteki magazyn przy pomocy skrótu klawiszowego np. Alt + 2 lub z menu kontekstowego pod prawym przyciskiem myszy,
po uruchomieniu raportu pojawi się okno dialogowe na którym możliwe będzie wprowadzenie następujących parametrów:
– nr seryjny,
– nr błędu,
na podstawie danych z okna dialogowego przeszukane zostaną dokumenty reklamacji,
wyszukiwanie odbywać się będzie na podstawie opisu dokumentów reklamacyjnych,
na liście wyświetlone zostaną dokumenty odpowiadające parametrom wyszukiwania.