Cena na SymfoniaPlus.pl
System ten został zaprojektowany dla firm, które korzystają z oprogramowania Symfonia Handel i chciałyby podnieść jakość obsługi klientów poprzez udostępnienie im narzędzia pozwalającego na komfortowe dokonywanie zakupów, przeglądanie oferty oraz wgląd do swoich danych (np. historii faktur) w dowolnym czasie i miejscu poprzez przeglądarkę internetową.
Zalety:
- wzmocnienie wizerunku nowoczesnej firmy skoncentrowanej na kliencie,
- w pełni automatyczna synchronizacja danych pomiędzy systemem Enova365 a Symfonią Handel,
- ograniczenie kosztów utrzymywania relacji biznesowych przy jednoczesnym usprawnieniu komunikacji poprzez dodanie nowego kanału kontaktów,
- zwiększenie konkurencyjności dzięki udostępnieniu kontrahentowi narzędzi do samodzielnego wystawiania określonych typów dokumentów ,
- podniesienie jakości obsługi poprzez zwiększenie dostępności do oferty oraz danych kontrahenta z dowolnego miejsca przez 24h/dobę,
- zwiększenie szybkości obsługi zamówień (od złożenia po realizację),
- zwiększenie dostępności oferty również dla klientów zagranicznych dzięki zastosowaniu Internetu.
Funkcjonalność:
- możliwość korzystania z aplikacji na urządzeniach mobilnych,
- integracja danych pomiędzy systemami Enova 365 a Symfonia Handel następuje automatycznie, bez konieczności ingerencji użytkownika,
- wybrane dane (np. zamówienia, faktury, nowi kontrahenci) są synchronizowane w czasie rzeczywistym,
- w określonych przedziałach czasowych (np. raz na godzinę) następuje synchronizacja pozostałych danych, np. edycja towarów czy kontrahentów,
- w jednym miejscu są zgromadzone informacje o dostępności produktów, fakturach, rozliczeniach, historii zamówień,
- klient może samodzielnie wystawiać dokument zamówienia, zapytania ofertowe,
- klient może przeglądać wszystkie swoje faktury oraz pobrać je w formacie PDF lub EDI.