Niejeden przedsiębiorca nieraz zastanawia się, jak może usprawnić działania w obrębie swojej firmy. Warto dostrzec rolę, jaką może odgrywać w niej system CRM. Co oznacza ten skrót? Przeczytaj o tym oraz innych aspektach w naszym artykule i poznaj zalety tego rozwiązania.
CRM – czym jest i co oznacza?
Skrót CRM pochodzi z języka angielskiego (customer relationship management) i oznacza dosłownie: „zarządzanie relacjami z klientami”. Jest to oprogramowanie, które umożliwia pełny wgląd we wszystkie informacje, które dotyczą obsługi Klientów firmy. Pozwala to nie tylko na monitorowanie, lecz także edycję, a co za tym idzie stałe ulepszanie relacji z nimi. Oprogramowanie to zapisuje i przechowuje również dane istotne z perspektywy obsługi klienta i zdarzeń z nią związanych. Jest to więc narzędzie niezastąpione, jeśli chodzi dział obsługi klienta w firmie handlowej, usługowej, produkcyjnej i nie tylko. CRM to „chleb powszedni” dla wszystkich przedstawicieli handlowych, telemarketerów i innych osób na co dzień zajmujących się obsługą Klienta.
Co może zapewnić system CRM?
Dzięki licznym funkcjonalnościom, które posiada, system CRM zapewnia użytkownikom wiele specyficznych usprawnień w obszarze obsługi Klienta np. zapis i przechowywanie danych o osobach i firmach, zbieranie informacji o zakupach, generowanie raportów czy planowanie spotkań. Cechuje go możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb managera lub specyficznych wymogów branży przedsiębiorstwa. Jest także intuicyjny, a więc prosty w obsłudze. Pozwala naprawdę na wiele czynności, które normalnie zajmowałyby nam sporo czasu i doprowadzały nas do szału. Jakie jeszcze zalety posiada to oprogramowanie? Poznaj je w oparciu o system enova365 CRM.
enova365 CRM – poznaj go
System do zarządzania relacjami z Klientem enova365 CRM to multifunkcyjne narzędzie, które wykazuje się czterema głównymi cechami. Pełna mobilność oprogramowania umożliwia korzystanie z niego w każdym miejscu. Kompatybilność z wieloma systemami operacyjnymi (Linux, Windows, Android, iOS) pozwala na korzystanie na różnym sprzęcie, elastyczność korzystania z niego polega na możliwości dostosowania zadań do swoich preferencji, strategiczne podejście pozwala zaplanować dosłownie wszystko by następnie iść ustaloną ścieżką lub w razie potrzeby zmodyfikować nieco ustawienia. Taki modułowy charakter pozwala na wiele.
Wybierz i uruchom swój CRM z DIGIT-AL
Szukasz kogoś do precyzyjnej implementacji systemu CRM w swoim przedsiębiorstwie, ale nie wiesz kogo wybrać? Nie chcesz trafić na nieprofesjonalną firmę? Ponieważ firma DIGIT-AL to wieloletnie doświadczenie i olbrzymia wiedza w tematyce IT, warto skorzystać z naszej szerokiej oferty. Co zyskujesz? Oprócz naszego profesjonalizmu i zaangażowania w każde zlecenie otrzymujesz gwarancję sprawdzonego i rzetelnego dostawcy usług IT, którego realizacje poparte są satysfakcją i pozytywnymi opiniami naszych klientów i partnerów biznesowych. Jeśli uważasz, że są to cechy, których w tej chwili potrzebujesz, od razu się z nami skontaktuj i odbierz swoje korzyści.