Wsparcie IT. Najczęstsze obawy przy wyborze dostawcy IT

Usystematyzowane wdrożenie, szkolenia i stała obsługa IT, to gwarancja poczucia bezpieczeństwa, ograniczenia zasobów i optymalizacji…

Optymalizacja kosztów z kompleksową opieką IT?
Krok po kroku jak to osiągnąć

Usystematyzowane wdrożenie, szkolenia i stała obsługa IT, to gwarancja poczucia bezpieczeństwa, ograniczenia zasobów i optymalizacji kosztów w firmie. W osiągnięciu tego na każdym etapie niezbędne są:

Usługi wsparcia przed i posprzedażowego
  • analiza przedwdrożeniowa pomaga w rozpoznaniu wszystkich kluczowych potrzeb klienta związanych ze specyfiką prowadzonego biznesu
  • prezentacja systemu – dwukierunkowy przepływ informacji. Daje rzetelną podstawę do zebrania ważnych aspektów wymaganych do zaplanowania przyszłego wdrożenia.
  • doradztwo w zakupie sprzętu komputerowego
  • weryfikacja środowiska roboczego i instalacja zakupionego systemu
  • wdrożenie systemu w tym: parametryzacja funkcjonalności
  • szkolenie użytkowników

Serwis i opieka IT

Utrzymanie optymalnego systemu wymaga wykonywania bieżących zadań takich jak:

  • instalacja aktualnych wersji i konwersja dany
  • bieżąca diagnostyka poprawności danych
  • konfiguracja pod kątem nowych potrzeb i zmian przepisów
  • zmniejszanie rozmiaru i archiwizacja baz danych
  • audyt infrastruktury IT
  • tworzenie kopii bazy danych

Opieka Serwisowa

Indywidualna Umowa na Wsparcie zapewnia stałą kontrolę nad systemem oraz bieżącą pomoc według indywidualnie ustalonego zakresu potrzeb. Działania w ramach umowy zapewniają optymalne wykorzystanie systemu, co wpływa na szybszy zwrot kosztów inwestycji.

Zobacz także

+6 500 Wdrożeń Oprogramowania

Poznaj nasze możliwości

Zarezerwuj bezpłatną prezentację i sprawdź, jak nasze oprogramowanie może usprawnić Twój biznes.